ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار


ما به عنوان یک مؤسسه فرهنگى و انتشاراتى بر این باوریم که در برابر تمامى هموطنان خویش براى ایجاد و گسترش دو موضوع مسئول هستیم:
اول: بالا بردن سطح دانش و آگاهى؛
دوم: ایجاد احساسِ خوشایند و لذت‏‌بخش از کتابخوانى.
محصول ما هر گونه کالاى فرهنگى و مرتبط با فرهنگ است و فقط تولید کننده کتاب نیستیم. ما حتى خود را فروشنده نیز نمى‏‌دانیم بلکه با هر آنچه به گسترش فرهنگ و دانشِ ما و مخاطب ما مى‏‌انجامد آماده خدمت هستیم. ما در اولین وهله به مشترى خود آرامشِ خیال و فراغت خاطر تقدیم مى‏‌کنیم.
مخاطب ما هر فارسى زبان یا علاقمند به این زبانِ شیرین و شیوا و فرهنگ پُر سابقه در هر جاى این کره خاکى است.
در این راه سعى مى‏‌کنیم از بهترین فناورى و صنعتِ موجود در کشور بهره ببریم و بتوانیم کالایى فرهنگى درخورِ مردمانِ خوب خود تقدیم کنیم: با کیفیت، پُرمحتوا و زیبا. پس براى کاستن از هزینه‏‌ها و کسب سودِ بیشتر از کیفیت و زیبایى محصول خود نمى‏‌کاهیم زیرا که این را کم‏‌فروشى مى‏‌دانیم.
شاید مهم‏ترین دلیل براى آنکه محصولات شادان در کنار بسیارى از کالاهاى مشابه قابل تشخیص و تمیز است همین مسئله و تمرکز ما بر متفاوت بودن باشد. انتخاب آثار برگزیده از آنانى که با سابقه‏‌اى طولانى مورد تائید خوانندگان ما هستند و همچنین حساسیت در ارائه آثار جدید و نویسندگان تازه، بیانگر همین حس مسئولیتِ مجموعه شادان در قبال شماست.
بنابراین سرمایه اصلى خود را دو گروه مى‏‌دانیم: مخاطبان انتشارات و اهل قلم و هنر.
ما به بقاى انتشارات با سودآورى اعتقاد داریم و آن را عاملى جهت استمرار کار مى‏‌دانیم، ولى در کنار آن احساس رضایتِ مشترى را به شدت مدّ نظر داریم. مشترى مى‏‌باید همواره از خرید و انتخاب خود احساس رضایت کند و حتى مُبلغ انتشارات شادان به دیگران باشد.
ما از این که بسیارى از کتاب خوانان حرفه‏‌اى هنگام خرید کتاب به نام شادان تکیه مى‏‌کنند و با اعتماد به این نام کتاب خود را تهیه مى‏‌کنند برخود مى‏‌بالیم و سعى مى‏‌کنیم این اعتماد را حفظ نماییم. پس چون سلیقه طیف مخاطبانِ ما مختلف است اگر خواننده شادان از هر ده کتاب از هشت کتاب راضى باشد، فکر مى‏‌کنیم موفق بوده‏‌ایم.
تمامى دلیل وجودى این مؤسسه انتشاراتى به دست آوردن سهم عمده‏‌اى از افزایش سطح آگاهى و فرهنگِ مخاطب خویش است. مخاطب ما حق دارد کارى زیبا و اثرگذار از ما بخواهد و در انتهاى آن، احساس کند به اندیشیدن پرداخته و از تمامى لحظاتى که با محصول فرهنگى شادان گذرانده، لذت برده است.
ما ایمان داریم که در شرایط فعلى که رسانه‏‌هاى مختلف (اعم از داخلى و خارجى) جاى کتاب را تنگ کرده و خواسته یا ناخواسته اوقات فراغتِ ارزشمندِ بسیارى از مردمان ما را ـ بیش از آن چه لازم و شایسته است ـ مى‏‌گیرند تلاش ما بى‏‌ثمر نخواهد بود و هر ساله شاید هزاران نفر جوان و بزرگسال را به خیل کتابخوانانِ این سرزمین مى‏‌افزاییم.
البته تمامى این موارد فقط به پشتوانه احساس مسئولیت کارکنانى رخ داده که خود را جزئى از مجموعه شادان مى‏‌دانند و براى پیشبرد آن، گوشه‏‌اى از کار را برعهده دارند.
در پایان سعى ویژه خود را براى متفاوت بودن یادآورى مى‏‌کنیم و بر شعارِ کلیدى خود صحه می‌گذاریم:

«همیشه یکى متفاوت است!»


و انتشارات شادان هم یکى از آن متفاوت‏‌ها هست و به پشتوانه شما خواهد بود.
همراه گرامى؛
دنبال بهانه‏‌اى بودیم تا از حُسن انتخاب شما در مورد انتشارات شادان تشکر کنیم. پس تصمیم گرفتیم «منشور فعالیت انتشارات شادان» یا به عبارتى «بیانیه مأموریت انتشارات شادان» را براى شما عزیزان منتشر کنیم تا بدانیم و بدانید اصلِ وجودى این مؤسسه انتشاراتى چیست و چه هدفى را دنبال مى‏‌کند.
اکنون کافى است یکبار آن را مطالعه کرده و به 5 سؤال ما پاسخ بگویید. این پاسخ‌نامه را به نشانى انتشارات ارسال کنید (یا اگر خواستید مستقیما تحویل انتشارات یا کتابفروشى ما بدهید) و یک لوح موسیقى زیبا، آرامش‏‌بخش و به یادماندنى هدیه بگیرید.
باز هم تکرار مى‏‌کنیم این‏ها همه بهانه‏‌هایى هستند براى با شما بودن، مهم نیست پاسخ سؤال‏‌ها چگونه باشد. مهم آن است که ما را همراهى مى‏‌کنید.

سؤال اول ـ دلیل متمایز بودن آثار انتشارات شادان نسبت به همکاران خود چیست؟ دو دلیل کافى است.
سؤال دوم ـ انتشارات شادان سرمایه خود را چه مى‏‌داند؟
سؤال سوم ـ آیا براى شما هم اتفاق افتاده که وقتى به کتابفروشى مى‏‌روید خود شما یا دیگرى از فروشنده کتابى از انتشارات شادان بخواهد؟ این را دلیل چه مطلبى مى‏‌دانید؟
سؤال چهارم ـ شعار کلیدى انتشارات شادان چیست؟
سؤال پنجم ـ مسئولیت انتشارات شادان چیست؟

 

خواندن 12681 دفعه

 

Go to top